Реєстрація благодійного фонду в Україні
Благодійний фонд (БФ) - це неприбуткова організація, створена для здійснення благодійної діяльності.
Способи реєстрації БФ
- Зі статусом юридичної особи:
- Переваги:
- Можливість відкривати рахунки в банках
- Володіти майном
- Залучати гранти та інші фінансування
- Укладати договори
- Здійснювати інші дії, необхідні для виконання своїх статутних завдань
- Недоліки:
- Складніша процедура реєстрації
- Більше звітності та податків
- Без статусу юридичної особи:
- Переваги:
- Проста та швидка процедура реєстрації
- Не потребує статутного капіталу
- Менше звітності та податків
- Недоліки:
- Не може відкривати рахунки в банках
- Не може володіти майном на власному праві
- Не може укладати договори від свого імені
- Має обмежені можливості для залучення фінансування
Процедура реєстрації БФ
- Проведення установчих зборів:
- На установчих зборах засновники БФ приймають рішення про створення організації, затверджують її статут та обирають керівні органи.
- Протокол установчих зборів має бути підписаний усіма засновниками.
- Підготовка документів:
- Заява про державну реєстрацію БФ
- Статут БФ
- Протокол установчих зборів
- Копії паспортів засновників
- Документ, що підтверджує структуру власності (для БФ зі статусом юридичної особи)
Після реєстрації БФ
- БФ має відкрити рахунок у банку (якщо він зареєстрований зі статусом юридичної особи)
- БФ має зареєструватися як платник податків
- БФ отримати електронні ключи для подачі звітності в контролюючі органи
- БФ має вести бухгалтерський облік
- БФ має щорічно подавати звіт про свою діяльність до відповідних органів державної влади
Вартість реєстрації благодійного фонду 7 500,00 гривень. У вартість входить: консультація, підготовка документів, державна реєстрація фонду, згідно законодавства України. Термін реєстрації 6 робочих днів.