Ліцензування

Ліцензування - це система державного регулювання, яка передбачає надання суб'єктам господарювання права на провадження певних видів господарської діяльності. Ліцензування допомагає забезпечити безпеку, якість та відповідність діяльності суб'єктів господарювання законодавчим вимогам.

Види ліцензування

  • Ліцензування за видами господарської діяльності:Застосовується до діяльності, яка становить підвищену небезпеку для життя, здоров'я, довкілля, безпеки держави тощо.
  • Ліцензування за суб'єктами господарювання:Застосовується до суб'єктів, які здійснюють діяльність у сферах, що потребують спеціальних знань, навичок та ресурсів.

Процедура отримання ліцензії

  • Подача заяви:Суб'єкт господарювання подає до ліцензійного органу заяву про видачу ліцензії.
  • Розгляд заяви:Ліцензійний орган розглядає заяву та інші документи, подані суб'єктом господарювання.
  • Прийняття рішення:Ліцензійний орган приймає рішення про видачу або відмову у видачі ліцензії.
  • Вручення ліцензії:У разі прийняття рішення про видачу ліцензії, ліцензійний орган вручає її суб'єкту господарювання.

Важливо знати

  • Перелік видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню, затверджується Кабінетом Міністрів України.
  • Вимоги до отримання ліцензії для кожного виду діяльності встановлюються окремими нормативно-правовими актами.
  • За невиконання ліцензійних умов суб'єкт господарювання може бути притягнутий до відповідальності.

Процес ліцензування в Україні може бути складним і потребує ретельної підготовки та професійного супроводу. Звертайтеся до "Професійна юридична допомога | DSD" для отримання експертної підтримки в процесі отримання ліцензії.

Наша команда допоможе вам правильно підготувати документи, забезпечить своєчасний розгляд заяви та успішне отримання ліцензії в наступних видах господарської діяльності, що потребують ліцензування:

Облік особи, яка здійснює операції з товарами (акредитація на митниці)

Термін виконання - 1 робочий день, вартість від 1800 гривень.

Перелік документів для акредитації на митниці (обліку особи, яка здійснює операції з товарами)

Акредитація на митниці – це обов'язкова процедура для всіх суб'єктів господарювання, які планують здійснювати зовнішньоекономічну діяльність. Вона передбачає реєстрацію в митних органах та отримання унікального ідентифікаційного номера.

Перелік документів, необхідних для акредитації, може дещо відрізнятися залежно від конкретного випадку та змін у законодавстві. Однак, як правило, до нього входять наступні документи:

Для юридичних осіб:

  • Заява про постановку на облік (за встановленою формою);
  • Статут підприємства (з останніми змінами);
  • Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
  • Документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує заяву;
  • Документ, що підтверджує місцезнаходження юридичної особи;
  • Банківські реквізити підприємства;
  • Копії паспортів та ідентифікаційних кодів осіб, які мають право підписувати митні декларації.

Для фізичних осіб-підприємців:

  • Заява про постановку на облік (за встановленою формою);
  • Паспорт;
  • Ідентифікаційний код фізичної особи-підприємця;
  • Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;
  • Банківські реквізити.

Ліцензія на здійснення оптової, роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Термін виконання - 10 робочих днів, вартість від 3500 гривень.

Документи для отримання ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями

Основні документи, які зазвичай необхідні для отримання такої ліцензії:

  • Заява за встановленою формою. У ній вказуються відомості про суб'єкта господарювання, вид алкогольних напоїв, які планується продавати, та інші необхідні дані.
  • Документи, що підтверджують державну реєстрацію:свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця, статут підприємства (для юридичних осіб).
  • Документи, що підтверджують право власності або оренди приміщення:договір оренди, свідоцтво про право власності тощо.
  • Розрахунковий рахунок:довідка з банку про відкриття рахунку.
  • Копія паспорта та ідентифікаційного коду керівника підприємства.
  • Касовий апарат.
  • Документи, що підтверджують сплату державного мита.

Важливо зазначити:

  • Перелік документів може змінюватися:законодавство України постійно оновлюється, тому перед поданням документів рекомендується уточнити актуальний перелік у відповідному органі ДПС.

Що дає ліцензія:

Ліцензія надає право здійснювати відповідний вид діяльності – оптову або роздрібну торгівлю алкогольними напоями. Без цієї ліцензії будь-які операції з алкоголем вважаються незаконними.

Ліцензія на здійснення оптової, роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Термін виконання - 10 робочих днів, вартість від 3500 гривень.

Ліцензія на здійснення оптової та роздрібної торгівлі тютюновими виробами: необхідні документи

Отримання ліцензії на торгівлю тютюновими виробами є обов'язковою процедурою для суб'єктів господарювання, які планують здійснювати такий вид діяльності в Україні. Цей процес має свої особливості та вимагає дотримання певних вимог законодавства.

Необхідні документи для отримання ліцензії:

Перелік документів, необхідних для отримання ліцензії на торгівлю тютюновими виробами, може дещо відрізнятися залежно від конкретного випадку та змін у законодавстві. Однак, як правило, до нього входять наступні документи:

  • Заява за встановленою формою.
  • Документи, що підтверджують державну реєстрацію:свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця, статут підприємства (для юридичних осіб).
  • Документи, що підтверджують право власності або оренди приміщення:договір оренди, свідоцтво про право власності тощо.
  • Касовий апарат
  • Розрахунковий рахунок:довідка з банку про відкриття рахунку.
  • Копія паспорта та ідентифікаційного коду керівника підприємства.
  • Документи, що підтверджують сплату державного мита.

Особливості отримання ліцензії на торгівлю тютюновими виробами:

  • Строгий контроль:Торгівля тютюновими виробами підлягає жорсткому державному контролю через їхню шкідливість для здоров'я.
  • Високі вимоги до приміщень:Місце зберігання та продажу тютюнових виробів має відповідати певним санітарним та технічним вимогам.
  • Обмеження на рекламу:Існує ряд обмежень на рекламу тютюнових виробів.
  • Звітність:Ліцензіати зобов'язані подавати звітність про обсяги виробництва та обігу тютюнових виробів.

Декларація на здійснення посередництва в працевлаштуванні за кордоном

Термін виконання - 10 робочих днів, вартість від 10000 гривень.

Важливо зазначити, що з 14 квітня 2024 року процедура отримання ліцензії на посередництво в працевлаштуванні за кордоном в Україні зазнала суттєвих змін.

Раніше для здійснення такої діяльності була обов'язкова ліцензія.

Тепер замість ліцензії діє декларативний принцип. Це означає, що суб'єкти господарювання, які бажають надавати послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордоном, повинні подати декларацію та бути включеними до відповідного переліку.

Хто може надавати послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордоном?

Надавати такі послуги можуть лише суб'єкти господарювання, які:

  • Подали декларацію у встановленому порядку.
  • Включені до переліку суб'єктів господарювання, що надають послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордоном.

Які документи потрібні для подання декларації?

для подання декларації необхідно надати такі документи:

  1. Заява про включення до Переліку суб’єктів господарювання, що надають послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордоном. Заява подається за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України.
  2. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи – підприємця.
  3. Документи, що підтверджують право власності або користування приміщенням, у якому здійснюється діяльність (договір оренди, свідоцтво про право власності тощо).
  4. Копія статуту(для юридичних осіб).
  5. Інформація про укладений зовнішньоекономічний договір (контракт) про надання послуг у сфері посередництва у працевлаштуванні, пошуку та добору працівників та реєстраційні документи іноземного суб’єкта господарювання – роботодавця у державі місцезнаходження

Послуги з питань охорони праці та промислової безпеки

Перелік заходів Об'єм послуг Вартість в грн. за місяць
Консультація з питань охорони праці та промислової безпеки 1 година від 1500 грн
Аналіз матеріально-технічної бази, складання переліку заходів, необхідних для приведення внутрішньої документації підприємства до законодавчих норм   7 000 грн
Абонентське обслуговування з питань охорони праці та промислової безпеки для малих суб'єктів господарювання (до 50 осіб). 8 годин на місяць від 25 000 грн
Організація і підготовка всіх необхідних документів для отримання експертизи щодо отримання Дозволів,для законного провадження господарської діяльності   від 47 000 грн
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці   від 17 000 грн
Складання часткового аудиту з питань охорони праці для Декларації   від 17 000 грн
Підготовка проектів документації з охорони праці підприємства згідно штатного розпису та видами виконуваних робіт (накази, положення, інструкції, оформлення журналів з охорони праці)   від 25 000
Розробка плану-графіка та організація проведення обов'язкового навчання та підвищення кваліфікації працівників підприємства   Навчання проводиться через учбовий комбінат. Оплата окремо
Атестація робочих місць (визначення робочих місць для АРМ,організація проведення АРМ, складання наказу за результатами проведення АРМ)   від 4500 грн за одне робоче місце
Організація і проведення медичних оглядів працівників певних категорій, Наказ № 246(Акт визначення категорій погоджений з Держпрацею.Поіменний список працівників, що направляються на мед огляд погоджений з Держпрацею.Заключний Акт – складає мед. установа. Погодження з Держпрацею)   27 000 грн

Зв’яжіться з нами – ми завжди готові допомогти вашому
бізнесу знайти найкращі рішення!

0

років досвіду

0+

успішних проектів

0+

а аутсорсинговому обслуговуванні