Реєстрація права власності на нерухоме майно

Реєстрація права власності на нерухоме майно в Україні:

Процедура реєстрації права власності на нерухоме майно в Україні стала значно простішою та доступнішою з 2013 року, коли було запроваджено Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (ДРРП).

Для реєстрації права власності фізичної особи необхідні наступні документи:

  • Паспорт або ID-карта
  • Ідентифікаційний код
  • Правовстановлюючий документ на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, міни, спадщини, рішення суду тощо)

Після реєстрації ви отримаєте витяг з ДРРП, який підтверджує ваше право власності на нерухоме майно.

Для реєстрації права власності юридичної особи необхідні наступні документи:

  • Статут компанії
  • Наказ на призначення директора
  • Протокол загальних зборів учасників
  • Правовстановлюючий документ на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, міни, спадщини, рішення суду тощо)

Після реєстрації ви отримаєте витяг з ДРРП, який підтверджує ваше право власності на нерухоме майно.

Вартість реєстрації нерухомого майна залежить від категорії нерухомого майна.

Зв’яжіться з нами – ми завжди готові допомогти вашому
бізнесу знайти найкращі рішення!

0

років досвіду

0+

успішних проектів

0+

а аутсорсинговому обслуговуванні